äckel.

nu sitter jag här, de andra drog och åt och jag har äckligaste håret i världen så jag följde inte med, eftersom moni är duttig med äckelceperegeln att man inte får ha mössa på sej när man äter. i vanliga fall tycker jag att den regeln är logisk och bra men det finns undantag. aja, kul att det är viktigare för mamma än att umgås.

jag är på riktigt dåligt humör också, jag har ingen aning om varför, antar att det är för att jag är trött och kanske inte inne i min allra bästa period i livet. jag orkar inte -.- det enda som typ är värt nu är seriöst twilight och edward (sorligt och patetiskt jag vet). men jag kan inte lyssna på boken för jag måste "läsa" sprängaren, och så är det konstigt i boken nu och bella är skum och edward helt hjälplös. härligt, som man säger.

nu är jag iaf i rebeccas lägenhet själv, galet hungrig och har ingen aning om vad 17 jag ska göra. ska nog deppa, tycka synd om mej själv, bada badkar och kolla på älsklingslight.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: anne

Och vad hände i badrummet!?!

2008-12-29 @ 20:58:40
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Är du OK då?

2008-12-30 @ 11:39:20
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0