b.bild.

håller just nu på med bilduppgiften, fett svårt är det för alla bilder blir med olika ljus och massa .. kommer bli fett b-igt när det är klart men hoppas på att det inte gör nått. inte vet vad jag ska ha på mej heller. hittills har jag haft mjukisar, finklänning, "jobb"kläder, baggy och nu ska jag ha min prickiga kjol. ska nog ta den här bilden och sen en till ; )

jag längtar till helgen eller nått för då ska jag och sb sjunga )( :D frågan är bara när. en annan fråga är om jag ska träna imorn eftersom jag håller på att avlida för min hals är cepe. en annan sak jag har att säga är att nu ska jag fortsätta, kanske lägger upp en bild sen. :P

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0