failat.

nu sitter jag här, jag kollar på csi. men eftersom jag var så inne i att kommentera en bild på bdb precis i början så missade jag allt -.- nån/några blev skjutna iaf. hm! ^^
jag är helt galet trött!
och bara så ni vet, rebecca feströker bara. men livet är ju en fest! ^^
och .. jag hatar orieeeentdrääässing som är på allt här, och det är IIIIIIISkallt, aka typ 4° men det blåser som 17. jag dör. och på en pizzeria hade de inte nån margarita, sorry sb )( hihi. du <3 norrland är ingen perfect match trots allt...

snart är det nyår och jag sitter och filar på nyårslöften, vad ska det vara? sluta med godis, motionera varje dag. eller som förra året; säga ett vuxet ord för varje dag, sluta snacka skit om folk och .. nått mer var det. men det där med vuxet ord var ju ingen hit, sa vissa ibland meen .. ja .. och sluta snacka skit, jag berättade om det nyårslöftet till vem-det-nu-var och då fick jag en utskällning -.- så ja .. jag ska helt enkelt bli en bättre människa år 2009! plugga, träna, vara nyttig, städa, vara noga, ja du. shit vad jag kommer vara perfekt! :D

men hallåååååå, nu missade jag ÄNNU mer på csi -.- bajs.

ajusteja, idag har jag druckit TVÅ hela koppar kaffe (med mjölk 8-))! jag är så galet impad på mej själv så det inte är nån måtta! men sen att det var så äckliiiigt så jag ville spy 10 gånger var ju en annan sak. men ska man vara vuxen och sofistikerad (1. hur stavas det? 2, vad betyder det?) så får man räkna med lite sånt ^^ hiih.

snart fyller jag 16 iaf, då ska jag övningsköra som 17! hihihihi. jag längtar tills nyår, moni har tydligen "värsta" planer, aka hur vi ska laga middagen. hade jag varit hemma hade jag och catire RÖÖÖÖÖJT fett och druckit bara lite! kanske att vi skulle ha hyrt en lokal, vem vet?

shit vilket långt inlägg, det tar aldrig slut. men jag gillar som att skriva så det är lungt för min del.

jag är förövrigt kär, igen, i den edward (en kombination av karaktären i boken och skådespelaren när han är edward) och vi ska gifta oss. aka nu har jag tre män, shavi, edward och vad-han-nu-heter-som-är-så-snygg ^^ hihi. jag fläääschar iaf fett med att kunna ta kort på skärmen, aka cmd-shift-4 typ )( AJUSTEJA! glöm för bosses skull inte den där samen som jag såg förra året .. mmmhm ^^

nej men nu ska jag ge mej, det är första reklampausen på tv. jag kommer inte fatta nått "/ tjingelingpling.




Kommentarer
Postat av: katrin

ja men fett vad vi hade rööööööööjt!!!!! som i hamnen i sommras magad, så värt att göra om :)



haha och grattis till kaffet 8-) ^^



och vem äre mer som e så snygg? lawl.. om du gifter dig med eddie peddie gifter jag mig med jasper 8-) möhöhöhöhöööhöh ^^ tjingpling

2008-12-29 @ 00:12:04
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Edward är min (; eller nej. Johan Palm är min.. okejrå du får du edward ;)

2008-12-29 @ 00:25:30
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: anne

Bosse då?!?



Vad ska du pina i dig kaffe för? åter inte helt clever..



Skippa löftena, bortkastad ansträngning, du håller dem iaf inte! :)

2008-12-29 @ 10:30:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: katrin

hehe okey (; ah jag såg filmen för lääääänge sen ^^ haha.. men jasper e snyggare i filmen ^^ speciellt när alice säger "its ok jasper, you wont hurt her" ^^ haha han ser så uppstoppad ut då ^^ och jacob e inte såååå ful faktiskt 8-) med sina viiiita tänder 8-) haha jaja, nu ska jag duscha ;) tjing

2008-12-29 @ 12:09:57
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Hahaha, då får vi slåss om han ;)

2008-12-29 @ 15:26:51
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0