home alone.

jahapp, nu har jag droppat sb av vid bussen. det var inge kul. nu är jag hemma själv.
helgen har sett ut ungefär såhär:
fredag:
pluggade religion (wihi, stavningen ::) sen åkte jag hem till sb, vi sjöng singstar, tog snygga bilder och åt mat. sen tog vu bussen till poppeby, drog till ica. sen vare idol och tönt alice är töntig. vi var uppe gaanska länge sen sov vi. jag gjorde snygga fläter i sbs hår också :D
lördag:
vi vaknade ju sisådär runt 14 8-) så vi drog dirket till ica och köpa frunch-middag, aka pitisar :D fett gott var det. sen lekte vi inte med ljusen, aka sånt man får göra när man är ensam hemma ^^
efter det miss jag seriöst inte vad vi gjorde?! klockan var typ 17 eller nått .. ajusteja(I) vi kollade på made på mtv så sb var tvungen att stanna en natt till för vi skulle kolla om hon fick sin snubbe, och det fick hon :D sen på kvällen kollade vi på britney spears: for the record. sen sov vi typ.
söndag:
vi vaknade och gick upp, åt frulle och sen pluggade vi. sen missade sb bussen me typ en timme så hon tog den senare. vi bakade peberkejks:D fett snygga blev de : P vi lyssnade på julmusik samtidigt också, crazy jul ; )
sen drog vi till bussen och sen gick jag hem. nu sitter jag här 8-) tänkte kolla på wallander ikväll, men så är det tygligen sanningens ögonblick som jag alltid velat se. fett jobbigt blev det.

det har varit razborka heeela helgen :D ; )
hejhejhejhej.

Kommentarer
Postat av: anne

Pittisar!!! Vad åt ni menar du!?!?!?!

2008-12-07 @ 18:09:55
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0