julen08.

dagen började med att vi åt frukost, sen sprang alla hetsade för några hyllor eller liknande, ingen vet varför. efter det kom den erkända äckliga promenaden -.- FETT långt gick vi, det var tråkigt. efter det kom vi hem och kollade på kalle, sen var det julmiddag. det var ungefär lika äckligt som vanligt, fast den här gången var jag inte ens nästan sugen så jag åt typ inget. efter det var det julklappar. jag fick massamassa kläder, en väska, en jacka, pyjamas+morgonrock och en äppeldator =) (datorn är som en kombinerad julklapp/16årspresent, så de om undrade vet ^^)

nu sitter jag och väntar på att josef eller isak ska spela färdigt en massa låtar på josefs nya gh4, för då ska någon av dem komma och hjälpa mej med att installera datorn, aka jag vågar inte själv, är rädd för att pajja nått ^^

detta borde alltså vara det sista inlägget som jag skriver från denna dator :D det känns bra. det första jag ska göra när jag får igång den andra datorn är att ta "en" bild på mej själv, bara för att fira ^^

jäähäääp, de var det. nu ska jag antigen lyssna på boken eller kolla på film. blir nog film :D hej.

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0