måndag.

jaha, nu är det måndag. har nyss pluggat lite matte. men grejen är den att jag tror typ att jag fattar allt, men den andra grejen är den att när jag sitter där och har provet framför mej imorn kommer jag inse att jag inte alls fattade allt. jobbigt läge.
jag ska in till stan idag också, fett jobbigt. det är så galet jobbigt att åka buss överallt -.- jaja. undra hur mycket pengar jag har kvar på kortet egentligen. 1038 spänn + lite till försvann ju i fredags. aka skorna. men de pengarna skulle jag få tillbaka, frågan är bara när. för jag måste köpa 2 linnen som jag kan ha till mina nya byxor.
jaha, nödvändligt inägg )(
nu ska jag ladda mentat inför att börja göra mej klar och åka in till stan -.- gaaah.

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0