pluggdag.

med tanke på traumat som jag upplevde igår tyckte jag att jag inte skulle behöva göra statsskicksuppgiften idag, men det tycker nog inte brolle så det är bara att bita ihop antar jag ^^ iaf så ska jag göra den idag. och jag har inte pappret så sb har skrivit ner allt som ska vara med ^^ hoppas det går bra ändå :P  iaf så ska resten av min familj till stan idag "/ jag hatar att plugga, speciellt på lov. jag har ont i nacken, men det kan vara kombinerat från igår och från att jag kanske har sovit konstigt.
rebecca har fått en dammsugare i julklapp (kulklapp )( ) den är typ en superdammsugare, fett skum är den. den känner av massa själv, aka den lever typ sitt egna lilla liv.
moni damsuger iaf, undra om jag är ivägen, men men ^^

åååhnej -.- om fem minuter ska jag börja plugga, men jag skulle kolla lite på hancock innan och eftersom moni damsuger hör jag inget, så jag får uppskov (8-)) på pluggandet ett tag till ^^

ikväll ska vi typ på hockey, luleå - färjestad :D

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0