bajs.

redan kväll.. skola imorn tror jag iaf. nu är det wallander på tv. kommer nog inte kunna se hela. vi får ju se. kollade nyss på ens bilder på bdb från nån innebandy match och baaaajs vad jag vill börja med innebandy. jag är så trött på hockey just nu men jag kommer ALDRIG kunna/få/våga byta och töntonyx har bara damlag om man inte har typ 99:a -.- lite över min nivå -.- cepe att man inte kan börja på nån ny sport nu, jag är trots allt bara 15 -.- gaaah.

mitt lag vann tydligen över peking pumas idag, kunde inte ha brytt mej mindre. svettigt-.- jag är så trött på att ha nån himla förbestämt liv, exakt hela tiden. vakna (försova mej), stressa, springa till bussen, sitta på bussen, tåg, tunnelbana, saltisbanan, skolan, saltisbanan, tunnelbana, tåg, buss, hockey eller bara sitta vid datorn, sova och sen börjar det om igen. och på helgerna har jag match eller så måste jag plugga. fett tur att jag inte går i skola i nyköping för då hade det varit ännu värre antar jag.

tur att det finns ljuspunker, när jag och sb gör nått oväntat, äter mat, går på stan, drar på mässa eller bara nått. man vet aldrig vad som händer när man är med sb; ) det är bra :D ^^

imorn börjar det om igen, sen på fredag åker resten av min töntfamilj till usa och då är jag själv hemma i fem dagar. nu börjar wallander igen. hehehehehej.

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0