blogg-award.


när mama sb blev nominerad till denna sak skulle hon själv nominera sju utan sina ABSOULTA favvo-bloggar. genast kom hon då att tänka på mej, men vem kan blama henne? =)

nu ska jag alltså nominera mina sju favvis-bloggisar.

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

jag ger min award till:

1. jaggarinian
- för att jag är snygg
2. mama sb
- för hon är bibbans mamma
3. superkatze
- för att jag är cool
4. *****
- *** *** *** ****** *** **** *** ***** **** **********
5. ester
- för att det är den coolaste bloggerskan i världen
6. ester
- för att det är den coolaste bloggerskan i världen
7. sb
- för hon är en bibba



sådär, det var de jag gillade mest.

update:
jag vill härmed stryka sb (nu kallas tb (töntbär) från min favvo-lista. SUUUUCK ON THAT TB!!!

Kommentarer
Postat av: anne

hahahahaha!!!! Du är bra fokuserad! Eller är du enkelspårig?

2008-11-27 @ 22:30:48
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0