hahaha.

jag skulle sluta blogga här, iaf tillfälligt, men så skulle jag skriva ett inlägg på jaggarinian och råkade publicera fel8-) ^^ yeahyeah.
nu är det helg, fett skönt. om typ två timmar ska jag åka till rosvalla tror jag. vi har match klockan 16 och jag hoppas på att få spela^^
igår var det en spännande dag med mässa, södertälyeah och juice-poker (ingen vann). sen när jag kom hem var jag galet kissis och gick på toa 8---) (<- viktig detalj!) efter tossisbesökis åkte jag och moni till de där påljungshage saken och shoppade 8--) fett att jag kommer få MVG i emo-diskret ;D
nästa vecka är vi "lediga" ons-fre :D då ska jag städa rummet :D:D:D 8------) ^^
jag vill sjunga singstar, men jag har så tråkiga skivor (n)
nu ska jag göra nått kul 8-) hejhejhejtjingelinghej

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0