match+söndag.

idag spelade jag match i sbhilm, det var ganska kul. jag var fett center :S jobbigt men kul. i sista fem fick jag en fettacklig MITT på isen så jag typ dog. och jag var FETT nära att göra mål 100 gånger, och då menar jag verkligen NÄRA!
jag och jossan lekte namnleken idag på mobilen också, väldigt konstiga namn blev det på n där på slutet 8-) ^^

mitt hår är så crazy lent så snodden bara glider av hela tiden -.- fett jobbigt är det. undra hur mitt hår kommer vara imorn, och undra vart min platttång är, jag som ville prova hur mitt hår blev när man plattade det lite till ;) haha.

jag har kollat på brigdet jones dagbok 1 nu och håller på att kolla på 2an.

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0