min framtid.

det som först ska hända är att jag ska ta studenten från kgsb med toppbetyg (speciellt i emo-diskret). efter det ska jag träffa min blivande man. mina krav är inte så höga, förutom att han ska vara rik, snygg, brun (gärna nigga), bra utbildning, många vänner, ett blått och ett grönt öga och lena händer. sen är jag nöjd. ajusteja, han ska vara stjärna i nån sport (från usa) och anledningen till att vi träffades var för att jag var på språkresa i new york och kollade på när han och hans kända lag spelade match. han såg mej på läktarn och kontaktade alla sina vänner på c.i.a för att få tag på mej. 3 år senare gifter vi oss och får två barn (alexandra och alexander, tvillingar ofc.) vi kommer bo i ett stort vitt hus i usa (new york eller o.c - har inte besämmt mej än). jag ska inte jobba så mycket, min man (kevin) kommer vara så rik att jag inte behöver, men de dagar jag känner för att jobba har jag ett välbetalt juristjobb att vända mej till.
livet kommer flyta på så i några år men sen får jag reda på att min man haft en affär (med en annan kvinna, inte ägt en ica butik) och jag blir knäckt och får verkligen avänding av det bra betyget jag fått i emo-diskret under min tid på gymnasiet. jag börjar skriva dikter och sen en gång tonsätter jag dikterna och blir världsberömd popartist. kontaktar då min forna vän katrin kännturk (förut berndt) och vi återförenas och återbildar kirschnapp. sedan har vi många turnér och är lyckliga. under en spelning i st petersburg, ryssland springer jag in i en man på stan (precis utanför mitt favvo-café) och jag ramlar på rumpan, för att visa sin ursäkthet bjuder han mej på café. vi pratar länge på cafét och jag lär mej under en kväll ryska så vi kan kommunicera mycket bättre eftersom han inte kan engelska. sedan när vi måste lämna ryssland för att återvända till usa igen följer han med mej och vi gifter oss sedan i l.a och köper ett hus i st petersburg, en stor lägenhet i new york, en svit på grand hotell i saltsjöbaden och ett hus vid stranden i o.c. jag heter då ester arshavina.
sedan lever jag och min man andrei lyckliga i alla våra dagar.

Kommentarer
Postat av: katrin

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah 8-)

2008-11-15 @ 22:59:47
URL: http://katrin.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0