ny dator - typ.

idag var vi i skolan, det var snöigt och HELT onödigt. vi fick sluta efter lunch (aka innan lunch efter sista lektionen) så vi drog. tydligen så skulle vi ha gått ner för hela backen idag, hämtat våran lunch och gått upp igen. bra.

iaf så kom jag hem fett tidigt :D men jag har varit helt gaalet trött hela eftermiddagen ; ) så mycket för det pluggandet. tur att jag ska vara hemma imorn så jag ska få fett med saker gjorda. i alla fall så innan vi skulle dra till ica, jag, josef och josefs kompis, så skulle josef kolla nått på min dator och fick typ damp för den lagga sönder så nu är den formaterad och som ny ^^ firefox (eller vad det heter) har jag tydligen också. spännande.

jag lagade värsta goda maten idag och allt, jag är så bra 8-) sen kollade jag på sleepless in seattle (?) och den var bra..
sen så var matten idag böselätt och jag fick 100%, fett bra var jag eller hur bosson! :D
bösemüde är jag. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: katrin

shit asså, jag önskar att jag fick 100%, jag kommer faila matten så hårt! du har typ så himla lätt för allt :( ^^

2008-11-24 @ 20:30:42
URL: http://katrin.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0