skolan.

nu sitter jag i skolan, vi har fett lång lunch eftersom vi inte har astronomi. jag hatar det här tangentbordet av hela mitt hjärta -.-.- imorn har vi matte prov och jag kommer faila så fett hårt. sb bara kastar sina nycklar hejvilt och stampar i marken. sen typ .. 13.58 går tåget från saltsjöbadenstation till nått töntigt indian museum där vi ska vara i 100 år och typ aldrig komma hem. skissboken ska vi också ha .. jaha 8---) ^^
jag är FETT müde och vill dö, men icke, imorn har vi matte prov, torsdag idrott och pjäsuppspelning och fredag ska jag och sb vara nissar på gymnasiemässan ^^ fett att radmir sa idag att vi skulle få ks-tröjor :D höhöhöhöhö. brolle kommer säkert bli böse :-|
nu ska jag plugga matte så jag kan sova åtminstonde några timmar i natt.

Kommentarer
Postat av: anne

Kan du matten nu då?

2008-11-11 @ 22:15:00
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0