stress i vardagen.

som alla kanske har fattat är det gaaanska mycket nu i skolan, under en väldigt kort tid också. alltså är jag ganska stressad eftersom jag har plugg OCH hockey (2 träningar+3 matcher). funderar seriöst på att ta en hockeypaus den här veckan eller något, för jag vet inte hur jag ska hinna annars.
i alla fall, jag berättade det för mamma och pappa och de reagerade ungefär som väntat, men men. och inte nog med det, när vi satt och åt senare på scandic (buffé-galet b-igt, inte gott) säger mamma "på söndag kväll ska ditt rum vara städad." jaha tänkte jag då, kul att de lyssnar på vad jag säger.

annars var jag på mässa idag, åt två (+876543) äckliga saker så jag typ fortfarande mår illa av smaken ^^ men men, nyttigt=äckligt.

påtal om =-tecknet frågade våran mattelärare här om veckan (vet inte om jag har nämnt det^^) vad "är lika med-tecknet" betydde. svaret på frågan var "är lika med". smart.

nu ska jag dö lite och deppa ihop eftersom jag hatar att plugga. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejhopp.

Kommentarer
Postat av: anne

Nej då, plugga på du, checka av från "listan" ,så går det!

2008-11-08 @ 12:04:24
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0