thööörsdej.

idag är det torsdag, har haft idrott. crazy och bibban var så söta när de jazzade runt medans jag och oscar inte skrattade .. iaf inte jag =) ^^ foxtrot hade vi, shit vad jag är dålig på att dansa! ;D hahahaha.
sen åkte vi till centralen och vi åt starkjordnötskyckling. sen lekte vi inte med pinnarna ........ ^^
16.40 gick tåget hem och det var smöööökat med folk så först satt vi i trappen, sen när jag äntligen fick en plats var det någon (-.-) som lurade iväg mej från min plats ^^ det sluta med att vi satt typ i en bur eller nått. men det var mysigt ^^
sen kom jag hem tillslut, jag tror inte det hände nått kul på bussen *--------) nää, det gjorde det inte.
ensam hemma, fick jag reda på att jag var. FFFFFF :D:D 8-) det firades med att jag lärde mej 9 crimes på piano =D (vem behöver svindyra pianolektioner när det finns youtube? ^^)  fett svår är det att sjunga till det pianot men jag kunde nästan =) fett kul.
imorn är det fredag :D det ska firas genom att göra larse-tröjor. ^^ sen är det idol på kvällen.
på lördag ska jag och sb till heron city och dreggla efter jesper :D lurad ........ ^^ hihi.

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0