griffins-linden.

matchen gick ganska bra, det blev oavgjort. 1-1. vi hade lika gärna kunnat vinna, men vi är ett helt nytt lag och inte ihop spelade ^^ jag spelade back med lisa bohm. det gick helt okej i 1 och 2 men sen i 3 gick det jätte bra:D det är kul att tränarna säger att det är jätte bra att vi backar är så lugna, vilket betyder att jag måste spela väldigt bra (allså skådespeleri ^^) eftersom jag är jätte stressad ^^ en i laget sa iaf att det kändes tryggt och bra med backarna! :D ^^
avslutade matchen med ett mnster byte på typ tre minuter (hittade inget läge att byta) och sen får jag ett skott rakt på låret (där man inte har skydd ofc) och plågas i 100 år innan smärtan slutar ^^

jag är iaf nöjd med matchen och jag längtar till serien börjar:D:D



förhärliga griffins<3

nu ska jag plugga och äta yoghurten som jag glömde hemma, klockan 18 börjar middagen. tråkigt -.-
jaja, wish me lök.

hejhopp.

Kommentarer
Postat av: anne

Är det du som har vassaste armbågen på bilden?



Låter som att ni hade en bra matck! Kul! Hur går det med låret? kaka?

2008-10-04 @ 17:21:25
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Rtja, litet får du väl tåla då... God natt!

2008-10-04 @ 23:37:02
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0