helg.

det är helt galet hur fort den förbenade tiden går .. det är redan lördag (för er som missat de :P) jag älskar att ha hemstudiedagar på fredagar för då känns det som att helgen är jätte lång, jag menar, det är helg hela dagen imorn också =)
var iaf i sthlm idag (8--)) med skolan och kollade på kvinnornas hämnd. den var typ helt okej, ganska seg och gaanska sexfixerad, pinigt ^^ men med tanke på att det gick ut på att kvinnorna skulle sexstrejka tills de fått makten så var det ju inte så konstigt. jaja, jag rekommenderar den inte, men .. den dög i krig ;)
efter pjäsen ringde jag till måb och de var på akademibokhandeln så jag drog dit, några turister frågade om jag ville foa dem :D hihi + att jag hittade fett bra, jag är typ en äkta stockholming nu =) ^^ när vi åkte hem var jag så hungrig att jag var nära och spy så vi drog en mcd och jag åt nån konstig hamburgare och osaltade pommes frites. det var inte gott ^^
när jag kom hem såg jag på internet att det var ace ventura 2 på tv så jag kollade på den, den äger fett (H) ^^
nu ligger jag i sängen, sjuk och härlig, lyssnar på console med larse på min ipåd (fick en ny i onsdags, eller ny och ny, har inte haft nån förut. och jag älskar den, den är jätte bra :D). imorn bör jag plugga massa so men som jag mår nu vet jag inte hur det kommer gå.

nu är det bara 55 dagar kvar tills jag, sb och mama sb är på globen och kollar på idol finalen, wiihiie jag längtar<3.

påtal om idol så sa sb idag att hon katrin har fått sparken, bra tycker jag tralala, att säga att folk är bögiga och massa annat och typ förnedra folk offentligt är så galet lågt. men har man inget liv så har man inte ;)

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag tror jag har den tråkigaste bloggen på hela internet ^^


Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0