lördag morgon.

rise and shine som man säger 8---)  11.30 ska jag vara på rosvalla och matchen börjar 13.00. jag börjar bli nervös, mest för att jag kommer orka ta ett skär och sen avlida ;) hihi.
undra hur det kommer vara att spela match utan linda *--) men hon kommer hem på höstlovet, hoppas jag är hemma då =)

om ett scrubs avsnitt har jag kollat på alla säsonger igen .. =( vad ska jag fylla mina dagar med nu då? jag skulle ju kunna plugga 27/7 höhöhö. ^^ lika rolig varje gång 8----) ^^

haha gissa vad, igår testa jag quick knit och jag har stickat en mössa! HAHAHAHA! fett snygg är det ^^ och det gick galet fort, det tog typ längre tid att göra bollen än vad det tog att göra mössan ^^ nu ska jag köpa tjockare garn så mössan inte blir så slickad. men lätt att jag ska ha min nya mössa idag. fett stolt är jag := ^^ 

jaja, nu ska jag mentalt förbereda mej på att gå upp, vet dock inte om jag ska kolla på scrubs före, under eller efter frukosten *---) blir nog föra ^^ haha.



världens snyggaste mössa, eller hur? )( :: 



  

Kommentarer
Postat av: anne

Vad är quick-knit?



Förresten, jag är ganska säker på att det är Japan-saker de säljer på Kihiro. Hello Kitty är japanskt, och den vinkande katten lär vara en japansk symbol för lycka i affärer. Eller har de det i Kina också?

2008-10-04 @ 10:45:57
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Jag tycker den ser ut som ett tortyrinstrument! ;)



Lycka till idag!

2008-10-04 @ 11:14:25
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0