luleå.

nu är jag i luleå och kollar på film ;) rebecca pluggar massa för hon har tenta imorn och magda jobbar så jag vet inte vad jag ska göra. men det är fett chill och skönt =)
idag ska jag kanske baka :P jag ska iaf äta nudlar till lunch! :D
note till sb: jag har kommit på en fett bra grej: shavi special med nudlar! :O hö-hö-hö.
imorn går nästagg avsnitt i usa, aka på tisdag borde det finnas ute :D wiihihi^^ mitt plan hem gåt på tisdag klockan 14 och jag ska typ åka me rebeccas kompis ;)
ohooo jag kollar på made of honor och den är fett tråkig =( nu ska hon flytta! buuhu^^
jaja .. kanske skriver sen =)
jag gillar magdas dator, den är fett skön.

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0