måndag.

nu är det måndag, tror jag iaf ^^ .. jo, det borde det vara. idag har rebecca tenta i fyra timmar och magda har åkt till flygplatsen. sen när rebecca har tentat klart (borde vara runt 12 kanske) så ska jag och josef (som kommer sen) dra typ till storheden eller något=) sen lite senare på kvällen blir de sushi med massa syskon (aka rebeccas kompisar+syskon med). fett kul.
just nu kollar jag på harold, en film om en flintskallig 13-åring. den är inte nå bra. fett många filmer jag har kollat på den här helgen :P hehe. men det är kul.
inatt ska jag nog sova hos isak =) tråkigt att sova själv ^^
jaja nu ska jag kolla vidare och vänta på att josef kommer/rebecca ringer. :P

Kommentarer
Postat av: katrin

höhöhöh vetu? )()()()()()()()()(

JAG E KOMPIS ME PETER FISCHERSTRÖM PÅ FACEBOOK (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)



... så du vet 8-) ^^

2008-10-27 @ 11:28:00
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: anne

Du skulle se SB:s naglar! Hur häftiga som helst!

2008-10-27 @ 20:59:28
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0