misstake.

sb var med och kollade på min träning i torsdags, sen sov hon hos mej. när vi vaknade hade båda crazy träningsverk (vet inte om jag har det fortfarande,har inte vågat känna efter) och åkte till skolan. dagen var okej.
sen när jag kom hem var jag böse müde och klockan var bara fyra, så jag tänkte att jag äter först lite mellanmål och kollarpå simpsons och sen när klockan blir 18 går jag och handlar tacos grejer (vi fick taco chips på centralen imorse så jag var sugen på tacos hela dagen). sen skulle jag fixa tacos och sen kolla på idol, och hoppa i säng så fort idol var slut så jag kunde sova! en jätte bra plan utan några chanser att den kunde misslyckas, tyckte jag. jag vaknade för en liten stund sen av att alarmet ringde - klockan var 04.30. fiasko! jag hade somnat igår när jag kollade på simpsons och missat hela min fantastiska kväll som jag längtat efter hela dagen! -.-
nu på morgonkvisten har jag kollat på det som jag missade igår på idol, aka alla framträdanden, tycker inte att jag missat såå mycket. lars var bäst. klockan är bara halv 6 och jag är pigg (konstigt -.-)
jag hann inte ringa till olearys igår heller. hoppas för allt i världen att det inte är fullt idag. böse.
sb och jag ska nog åka på allmänhetens idag så jag vill bara att klockan ska bli mycket för det är inge kul att ligga här -.-

jaja ..som man bäddar får man ligga, aka jag har fortfarande en "kiss"fläck på lakandet (fy skäms katrin/bosse! ^^), jag har fortfarande gårdagens skolkläder på mej och jag har inte borstat tänderna^^ najsibajsi.


Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0