nyblogg.

haha, jag vet att designen är fett ful och att namnet hade kunnat vara bättre. men det var verkligen dax att ha en ny blogg nu och jag har ingen insperation till designen så det här får duga så länge :P + att designen inte riktigt är klar än men jag orkar verkligen inte mer nu för inget funkade ^^ haha. pinigt ful är den iaf 8----) ^^

idag är det hemstudiedag och pluggandet har inte alls gått bra, ska äta och sen köra igång igen ^^
ikväll är det idol :D hihi. heja lars och johan säger jag bara.
nu ska jag hugga in (8-)) i maten och kolla å scrubs :)

over and out, som man brukar säga.


Kommentarer
Postat av: anne

Vad åt du då?

2008-10-03 @ 20:26:02
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0