sönday mornigon.

väcktes av pappa som kom in och frågade om jag vill ha french toasts. nej tack så jag och sov vidare.. LURAD! 8-)
jätte god frukost idag, fett amerikansk :: hö-hö.
idag ska jag plugga som aldrig förr -.- galet tråkigt men men ..

beni berättade nyss att ryska gramatiken är jätte svår med massa undantag 8-------) -.- typ att klocka hette nått, och det heter samma när man säger att klockan är ett, men om man säger att kockan är fem så böjs ordet klocka -.- haha ^^ ryskan börjar förövrigt imorn =)

nu ska jag ta undan "mitt dret" i köket, borsta tänderna, skriva en lista och sen är det väl bara att köra igång.

Kommentarer
Postat av: katrin

hahaha kl e 5 ^^

2008-10-05 @ 10:52:30
URL: http://katrin.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0