stadt.

sb och hennes mamma skulle på stan och jag följde med. sb skulle på ansiktsbehandling så jag och mama sb gick på stan och fikade. :P
mamma kommer nog hem om en halvtimme och då ska jag på stan en gång till ;D hoppas jag får massa kläder ..
fett dåligt väder är det ute, jag tror seriöst att mina händer skulle gå av när jag åkte hem, för jag är ju för cool för att ha vantar, aka rött och rosa är ju ingen bra matchning ....... 8------------) ^^
nu ska jag försöka tina upp kroppen, packa -.- , svara på ett sms 8-) och sen åka iväg.


Kommentarer
Postat av: anne

Du får rapportera vad det blev för shopping!

2008-10-30 @ 19:27:59
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0