torsdag.

min dator är så härlig, LURAD. jag började starta den ungefär när jag vaknade och skulle äta frukost, dvs typ .. kvart i elva. men men, bättre sent än aldrig.
idag skulle moni komma hem runt 16 och då skulle vi åka till stan och köpa kläder eller nått ;) hoppas det var så, innan det vet jag inte vad jag ska göra... båring
skolkatalogen kom idag också, FETT FUL! det är seriöst typ max 10 klasser, och 10 sidor -.- och 456 av de sidorna är på elevråd och skit. jag blev fett ful och är jätte böse-.- men men.
nu ska jag göra nått ..... ^^
jag är fett müde, jag sov bajsdåligt inatt, typ vaknade halv 6 och kunde inte somna om (y) men tillslut gjorde jag det. dudududududu vad ska jag göra?

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0