update.

jag somnade igen .. ingen måtta på hur mycket jag har sovit. jaja.
olearys öppnar klockan 13 så jag måste ringa dit då. hoppashoppashoppas det finns nån litenliten tv i nån vrå som vi kan kolla på OCH som har ljud. eller typ att alla har bestämt sej för att dissa sverige ikväll. typ kolla hemma, eftersom den matchen visas på 8an som typ alla har. jaja.
annars får jag leta efter nått ställe att kolla på den online som förra gången, men det var så dålig kvalité, men hellre det än inget ^^

och jag har fortfarande träningsverk. kommer avlida på isen. hoppas på att nån töntig vaktis är på rosvalla, gärna inte nån böse, och kan öppna förrådet.

nu ska jag ladda mentalt för att ede frykust. simpsons är bra, vi har jordnötssmör <3 och aprikoskräm*--) :D ^^ hö-hö.


Kommentarer
Postat av: anne

Exactamundo! Jag ska bli förstemålvakt!!!

2008-10-11 @ 16:27:40
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0