2009.


(jag har ju laggt upp den på alla andra ställen så varför inte här me^^)

Nu är det 2009 alltså, nytt år, nya möjligheter, kan man säga om man vill. Jag önskar att jag kunde skriva att det är mycket som händer i år, men eftersom ett av mina nyårslöften är att bli en bättre människa, aka inte ljuga, så blir det ju jobbigt ^^. Det som jag vet är att jag fyller 16, aka jag får börja övningsköra, det känns spännande ^^ Och för var dag som går kommer sommaren närmre och närmre:D:D wiihi.
Nyårsaftonen var helt CRAZZYYYYYYYY!!!!! 8-) Vi åt middag, sen kollade på vi hockey, sen halva school of rock, gick sen vid 12slaget ut på balkongen, kollade på rakter, drack nån bajs (den med mest alkohol i som vi kunde hitta på ica! 8-) ) sen kollade vi klart på filmen. HELT CRAZY!!! 8-)
Symboliskt så var det sista jag åt 2008 brownie, cola och den där typ cidern (obs, typ äppeldryck med ciderkaraktär^^) och det första jag åt 2009 var vindruvor! Hahaha symboliskt och bra 8-)

Nu spelar Magda och Rebecca gh3 och jag sitter och kollar på.

Ääääh, jag ska inte börja året med att skriva världens längsta och ointressantaste inlägg (toooo laaate -.-).
Men men, nu är det iaf 2009. wiiihiiii!

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0