bra film.

idag var vi på stan, jag köpte ett par lila byxor (<3) så nu ska jag inte be nån (8-)) ha dem ^^ och sen gick vi till wedins och jag köpte tre par skor, för bara 149 spänn eller nått! :O halva reapriset men ändå. det var kul. sen köpte jag en egen plattång, eftersom min har försvunnit, så nu är det slut på alla crazy hår dagar ..... 8-) ^^

sen kom vi hem och åt tacos och kollade på typ disaster movie, som blivit rankad som en av världens 100 sämsta filmer. och .. det förstår jag. den var så DÅLIG! de drev med massa filmer, men grejen var den att de drev typ med filmer som juno, hsm, hannah montana, iron man, the day after tomorrow osv. och det var verkligen inte kul. okej att det var vissa saker som var roliga, typ när juno break dancade. men det är inte värt det. vi kollade iaf på hela filmen, tror eller ej, och den var värdelös från början tills slut.

nu sitter iaf vi här, jag ska kolla på någon film och de andra kollar på hockey/spelar gh3 i pauserna. imorn ska jag åka hem ..

nu ska jag kolla på typ en timme i filmen och sen hämta en apelsin^^ hej.

Kommentarer
Postat av: anne

Jag ska med sb till polisen i morgon. Ska du med?

2009-01-04 @ 18:37:49
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0