hemma.

yehe, nu är jag hemma. skönt att komma hem dit det inte är -2343° och 123 ton snö tyckte jag, men cepe vad fel jag hade. jag vill barabarabarabara ha sommar(!!!) gärna förra sommaren en gång till ; )
jag har iaf fått kallelse till sjukhuset nu, aka plastikoperationsavdelningen (^^) så andra februari ska vi dit och snacka massa och de ska kolla och kolla och kolla och sen sätta upp nån plan!!!!!!! WIIIHI! jag är så nervös och ser samtidigt fram emot det så galet mycket!!!!! jag längtar!

nu är klockan ganska mycket så jag ska bara spela in d.e.d (bytt namn, står för daglig ester dos) på fb och sen kolla på film. jag vill bara ha twilight men icke, bros before hoes som man säger .. aka plugg före skoj. -.-

imorn ska jag va med sb:D då är det seriöst hela TVÅ veckor sen vi sågs senast! det är inte rekord med inte långt ifrån :P

Kommentarer

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0