skolan.

nu sitter jag här i skolan, har nyss ätit lunch. det var äckligt.
på förmiddagen hade vi grupparbete i SOn .. verkligen jätte bra samarbete har vi i våra grupp, typ 85% av tiden pågick det en hetsig debatt om kvotering, gud och kungahuset 8-) jag blev fett rastlös och började vandra runt medans öre var den enda som pluggade ^^ sen hade jag ph med vindis, han sa att jag var skämtsam, skön och att jag spred typ .. glädje/nått mer. det var kul =) han är FEEEETT cooooool! (h)

nu ska jag vänta sisådär 10 min sen är det ma/no-ws -.- fett tråkigt.

ajusteja, vi fick en lapp av brolle idag på SOn där vi skulle fylla i tre namn som vi skulle tänka oss att ha i en studiegrupp. mitt svar var:
- katrin
- okänd 1
- okänd 2

kul jag vet ^^

nu ska jag försöka haxa mej in på bdb utan att datorn laggar fett ^^  heeeeejdå.

Kommentarer
Postat av: katrin

lol du är så rolig ;)



jag lovar att jag kommer få höra att jag e en frisk fläkt := 8-) lurad

2009-01-16 @ 15:39:51
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: anne

DU kan säga att Katrin är schitzofren i kvadrat!!!

2009-01-16 @ 16:55:47
URL: http://annnne.blogg.se/

har du badat klart?

vem är du egentligen:S:
viktig?

msn)(: (publiceras ej)

är du med i coola blogg-klubben?

gör de har lärt dej!:

Trackback
RSS 2.0